Thursday 13 August 2015

Tidur sopan!

Assalamualaikum. Holla!

Mood malas datang kembali. Bukak jek blog tapi tak update2. Lebih tepat lagi my big boss Naaila cenonet tak mengizinkan. Haha. 

Korang tidur jenis sopan ke macam medan perang katil bila bangun pagi? 

Ok aku pulak jenis tido tengok tempat. Boleh gitu? Waktu aku sekolah rendah since naik sekolah menengah aku ada habit tido macam orang sujud tu. Aku sedar bila roomate teguqq awat aku tido gitu. Selama ni ikut dan jek tido rumah lintang pukang. Haha.

Masuk u habit tido sujud aku tu dah berkurang. Dah behave sikit. Tapiii balik je rumah memang tido tak hengat dunia. Bayangkan selalu jek aku bangun pagi kepala dah lepas ke bawah. Means malam elok je kan kepala kat bantal. Pagi kaki tu dekat bantal. Hebat tak aku tido rotate 360 darjah. Bangun lepas tu gelak dekat diri sendiri. Nak gelak dengan angah tak boleh sebab pagi dia dah hilang g kerja. Aku bangun pulak 'awal' sangat :)

Dah kahwin??? Badan aku dah matang. Haha. Badan boleh matang ke? Bukan perangai je ea? Hihi. Aku jadi tido pusing kiri or kana je. Baguih betul anak pak mat ni tido.

Tapi tido macam tu tak sopan lagi tau. Nak tau lagi sopan??? Bila ada big boss cenonet hari pertama aku tido sandar dekat dinding jek. Statik! Sampai abah tegur takut aku sakit pinggang. Ya abah memang sakit pinggang rasa nak tercabut. Hehe. Nak bagi susu punya pasal duduk je lah macam tu nanti lagi ponekk nak bangun sokmo.

Now, aku tido bertambah sopan mengiring tengok baby kesayangan je. Statik mengiring kanan jek. Nak terpatah jugak kadang2 rasa pinggang kanan aku ni. Tapi takpe demi anak. Ehem ehem.. Feeling keibuan sangat kan :p


 Hai.. Ni cara saya tido awak semua macam mana? (。’▽’。)♡
Jawab sorang2 jangan tipu ea :)


Have a nice day!


No comments:

Post a Comment