Friday 24 July 2015

Kulit lembut dan wangi dengan losyen ajaib V!

Assalamualaikum. Holla!! 

Korang sama tak macam aku susah benor nak apply losyen?? Kalau korang geng dengan aku sila happy sekarang sambil menari. Hehe. Sebab..ada good news aku dah jumpa losyen terbaik untuk orang yg tak suka losyen melekit-lekit, kena tunggu kering dulu lah baru boleh pakai baju. Bila berpeluh bau non hadoo. 

Ok aku memang cukup pantang dgn losyen macam ni pergi main jauh2. Awak tak diperlukan dalam hidup saya. Drama sangat. Hihi. 

Losyen apa yg aku duk sembang ni?? VASELINE SPRAY BODY LOTION! Ye series vaseline ada untuk solve problem kita ni.



 Ok losyen ni ada 3 jenis. Korang boleh pilih mana satu yg berkenan dihati. Semua pon best. Just spray. Spray. Spray. Tak payah dah nak tuang losyen atas tangan or picit kepala botol losyen lepas tu apply sikit2 setiap part. Waduhhh.. Penat betul pakai losyen style gitu. 

Jadi vaseline memahami kehendak wanita lagi2 mak budak macam aku ni takde masa lah nak dot dot losyen tu. Dengan body spray vaseline ni ha zassssss jek sembur sana sini. Sapu sikit-sikit ok done! Tak payah nak risau ambek masa lama and the most important tak sticky langsung :)


Ni cara-cara nak apply vaseline spray body lotion. Mudah sangat. Nak lagi details boleh tengok dorang punye Laman web atau Facebook.


Sebab tu lah walau tengah pregnant 8 bulan still boleh jalan sambil menari. Ok menari tu tipu. Haha. Dah badan selesa mood pon ceria lah :)



No comments:

Post a Comment