Thursday 16 April 2015

Trip bersama Nora Danish.

Assalamualaikum korang :)

Aku rasa kalau kaum perempuan dah kenal benar dengan produk SAFI nih before aku lahir lagi pon dah ada. Bagi aku produk SAFI ni even dekat kedai runcit pon senang nak cari tak payah nak online2 ke apa. Sambil beli barang dapur boleh renew stock dekat rumah yg dah nak habis tak gitu.  Plus bukan set muka je Safi ni keluarkan untuk pengguna kesayangan dorang tapi ada jugak set penjagaan rambut paling special siap ada produk khusus untuk pengguna yg berhijab iaitu Safi Shayla. Aku antara pengguna setia Safi Shayla tau :)

Ni ada good news untuk u alls yg suka join contest or teringin nak jumpa artis hot Nora Danish!! Nora Danish oiii mesti teruja kan?? aku antara peminat artis comel ni jugak. So, aku dah awal2 join contest ni tau. Jangan marah ha. hehe.. Tapi bila difikirkan semula why not aku share dengan semua so pakat ramai2 boleh join contest anjuran SAFI sebab senang bebenor caranya. Antara rajin dengan malas je. Mana tahu ada rezeki aku or korang ke jadi pemenang kan tapi sebelum tu meh aku share dulu cara2 nak join ok..




Ni syarat2 nya.. mudah kan?? sambil makan biskut pon boleh join!


Korang kena susun step penggunaan dengan betul.
Dah siap susun semua. Sila isi butiran pribadi korang and siapkan pantun. Done!! Tunggu jek nanti SAFI umumkan pemenang. Sambil korang join doa lah banyak2 mana tau ada rezeki kan :)

Nak tau apa hadiahnya?? Hadiah utama 10 orang pemenang akan terpilih pergi bercuti dengan Nora Danish selama 3 hari 2 malam di langkawi. Lagi best siap boleh bawak partner lagi sapa dah kahwin boleh bawak husband korang pergi honeymoon. Kalau korang menang lepas ni confirm suami pulak yg terlebih excited belikan set kecantikan SAFI ni untuk korang. hihi.. Hadiah saguhati untuk 20 orang pemenang pon syok tau siap dapat duit RM250 kot. Lumayan kan hadiahnya? So, tunggu apa lagi pergi lah join sekarang! Bak kata Nora Danish mari KITA ENJOY!


Closing date 30 April!!

Klik sini untuk join contest SAFI

Good luck korang!!

Love note: Kalau korang nampak ada banner iklan menari dekat blog ni rajin2 lah "click" senang je tak sampai seminit pon. Korang boleh dapat info best2 tau contoh macam contest ni. Plus boleh lah sebagai hadiah untuk aku and baby NM penuh kan tabung nuffnang ^_^ Sayang korang semua yg rajiin. hehe..



No comments:

Post a Comment